Alla inlägg under mars 2017

Av allt-i-mitt-huvud - 12 mars 2017 19:22

Mycket har hänt sen sist, praktiken är över och är tillbaka i skolan igen. Praktiken gick över lag bra men hade velat lära mig mer, känner mig stressad över det, vill kunna så mycket mer än det jag kan. Har dessutom hamnat i ett grupparbete med en grupp jag inte alls gillar, eller snarare att alla är så duktiga vilket gör att jag känner mig värdelös och inte vågar säga nått för det känns som att allt jag säger är fel. Längtar tills på onsdag kl. 12 när redovisningen med den gruppen är över. 


Vad har hänt annars då? Jo, börjat träffa en kille från tinder, hade såklart oskyddat sex med han på första dejten eftersom jag är dum i huvudet :)))) slutade med att jag fick könsherpes, och med min otur och dåliga immunförsvar har jag fått blåsor och sår från hell. Gör fortfarande såå ont fast jag haft de över en vecka det kom och har knappt börjat läka. Detta är alltså något jag kommer ha från och till hela livet nu förmodligen. Mått så dåligt över detta men försöker tänka att de inte är hela världen, tydligen har en tredjedel av Sveriges vuxna befolkning det. När man får tillbaka det i skov brukar besvären vara mycket lindrigare och hålla i sig max en vecka, mellan sina skov brukar man normalt inte läcka virus och kan ha sex som vanligt. Så jag hoppas bara att jag inte kommer få utbrotten allt för ofta. Vet inte om jag vill träffa han igen eller inte (har träffats tre gånger nu), jag är ganska attreherad av han men the fact att han gav mig könsherpes drar ner de lite, dessutom är han så skrytig och tycker han är bättre än mig. Medan jag å andra sidan vill ha han ändå, de ger lite spänning och närhet i mitt tråkiga liv och jag vet att jag inte kommer bli kär i han så det känns skönt. Han ska iväg i två veckor nu så återstår väl och se om han ens hör av sig igen. 


Till min sista grej, igår var vi (J som också är singel just nu och hennes kompis S) ute och festade med ett fotbollslag vi träffade ute i fredags. Vi gick verkligen all in och stötte på alla, de flirtade med oss också. Jag var sååå på speciellt en kille och frågade till och med rätt ut om jag kunde få en kyss vilket han svarade nej på men han fortsatte ändå vara flirtig mot mig ända tills han säger "kan du bara lugna sig lite". Asså fick sån ångest och gick såklart därifrån med en gång, får sedan reda på av S att han har flickvän. Kände mig så dum, billig och bortgjord som varit på honom och blivit dissad, sänker verkligen självkänslan rejält. J var lite i en liknande situation, eller hon blev inte dissad men hon strulade med en kille som sedan sa till S att han ångrade sig för att han hade flickvän och bara hade strulat med henne för att hon var så på honom. Vi bestämde oss då (skiiitfulla som vi var) för att hämnas och började dansa extremt porrigt med deras lagkamrat framför dom, sa också till denna killen att vi ville ha trekant med honom vilket va största skämtet nånsin, asså jag har till och med könsherpes??? Tydligen hade han också flickvän men han var ändy schysst och berätta det och sa "ni är jättefina tjejer båda två, hade lätt suttt på er båda om jag inte haft flickvän". Så yes, allt med den kvällen va så pinsamt. Känner mig fortfarande dum, billig och bortgjord som var så på många och blev dissad. Vet att ångesten över det snart släpper men idag har den vart jobbig. Undrar ibland om mitt liv består av nått mer än ångest. Får fan brutal ångest över allt. Mkt kul liv, och japp jag vet att jag är en klagig männsika. Hejdå


Tillägg: hade inte könsherpes utan det var bara svinkoppor som försvann med antibiotika, tack gode gud för det!!! Killen från tinder hörde aldrig av sig ingen...

Presentation

Dagboksblogg, tjej, född 1995, bor utanför gbg, studerar till sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards