Alla inlägg under juli 2017

Av allt-i-mitt-huvud - 15 juli 2017 21:46

Jag borde verkligen vara glad, har en dag kvar att jobba innan jag är ledig i två veckor! Då ska jag göra massa kul, de är sommar och fint väder och jag har de bästa vännerna och familjen. Men känner mig så nere, kan inte sluta tänka på mitt ex. Känner ingen attraktion när jag tänker på honom men ändå älskar jag honom så de värker i hjärtat och vill bara få krama på honom och vara med honom. Förstår inte, hur fungerar jag egentligen? Vad är det jag vill? Kanske är det bara att jag saknar någon, ingen har ju brytt sig om mig på de sättet sedan honom. Men det känns som det är just honom jag saknar. Vill bara gå tillbaka i tiden ett litet tag, tills när allt fortfarande var bra emellan oss och samla lite styrka. Trodde jag hade kommit så långt i denna processen att jag inte kunde krascha igen men hade så fel. Jag hoppas han får en riktigt bra sommar, ingen är värd de som honom. 

Av allt-i-mitt-huvud - 11 juli 2017 17:02

Träffade ju mitt ex idag, det känns förjävligt. För det första var det som jag trodde då han fortfarande hoppas att de ska kunna bli vi igen, han såg så ledsen ut när jag sa att det nog inte kommer att hända. Han hade fixat sig så fint för min skull, lilla pärlan <3. Han berättade hur mycket han ångrar att han prioriterade som han gjorde och att han inte öppnade upp sig om all skit som hänt honom och bara var ärlig, för det var ju det jag ville. Han sa att han ändrats nu och börjat öppna sig för folk, sa att han alltid varit så rädd att jag och kompisarna skulle lämna honom om vi visste sanningen och att de var därför han inte gjort de tidigare. Men han berättade lite av det, att pappan slagit både honom och mamman och att de gått så långt att de till och med funderat på att byta efternamn. De har fått flytta till en annan stadsdel och mamman har fått byta jobb. Han har ockå slutat betala för sin bror. Han hade kommit till så många bra insikter, men tyvärr räcker de inte längre för mig. Det gör så ont att såra honom på det sättet, men man kan ju inte vara med någon man inte är kär i. Han frågade om jag trodde de fortfarande skulle vart vi om han prioriterat mig framför sin bror och vart ärlig om allt, jag tror det, var tvungen att säga ja. Men antagligen hade de inte varit rätt för de....Känns som man är tillbaka på ruta ett idag, känns lika hemskt som när vi gjorde slut. Men nu vet jag iaf att jag kommer överleva. Jag hoppas bara att allt går bra för honom, att han får styrka och livsglädje, plzzz God. Tänk vad leden han skulle blivit om han visste att jag legat med sex personer efter honom. Känner mig som en hemsk person som sviker och väljer bort den finaste människan jag nånsin träffat </3 vill bara rädda honom.

Av allt-i-mitt-huvud - 10 juli 2017 19:45

I torsdags träffade jag mitt ex ute när jag var full, det var kul och vi höll på och skämtade med varandra som vi alltid brukade göra. Det blev en del kramar och närkontakt för att de kom så naturligt liksom, tyvärr även några kyssar. Men för mig spelade de typ inte någon roll, jag kände noll attraktion till honom, asså tror inte jag ens hade kunnat ligga med honom längre. Tyckte inte heller de kändes jobbigt efter eller något efteråt, kände mig liksom bara över honom. Dagen efter skrev han och fråga om jag ville ta en fika och jag svarade ja eftersom att jag vill kunna ha en bra relation med honom, så detta ska vi nu göra imorgon. Men nu känns det inte alls bra, idag har en av hans kompisar snapat massa på honom och b.la skrivit "saknar du inte den kroppen?" och han själv ville att vi skulle ses på kvällen ist för dagen och blev typ sur när jag svarade att de kändes så dejtigt. Kommer också ihåg att han hintade i torsdags att han ville följa med mig hem. Jag vill ju liksom bara att vi ska ha en lite trevlig cath-up och sen ska vi gå hem och släppa varandra igen men börjar fundera på om det verkligen är det han vill....


Har också hamnat emellan ett litet drama igen, fast jag verkligen inte tycker själv att jag gjort nått som var fel eller konstigt. De plus att jag ofta hamnar i en situation där jag snackar skit om folk och ångrar mig efter gör verkligen att jag idag har känslan av att allt jag gör blir fel. Detta är iaf sista jobbveckan innan två veckors semester så längtar sönder tills på söndag kl 18 hihi. 

Presentation

Dagboksblogg, tjej, född 1995, bor utanför gbg, studerar till sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards