Alla inlägg under oktober 2017

Av allt-i-mitt-huvud - 30 oktober 2017 21:27

Ang killen jag nämner i förra inlägget (E) så löste det sig. För två veckor sedan började jag dock träffa en ny kille (A) via tinder, vi har setts fem gånger sen dess, varav sovit ihop tre och hörts varje dag. Jag har kul med honom, ääälskar att vara med honom och sexet är så bra hihi. Han har vart noga med att poängtera att han inte vill ha förhållande och inte vill att jag ska få känslor för honom, så när E (alltså killen ifrån förra inlägget) frågade om jag ville ses i lördags svarade jag ja. Kändes som ett bootycall typ plus att han var mycket fulare än jag kom ihåg honom, dryg, tråkig och riktigt töntig. Med andra ord ingen jag vill träffa igen, han kände nog samma. Men problemet var att A fick reda på att jag träffat någon den kvällen (då ljög jag ändå och sa att jag inte legat med honom, utan bara hängt vilket alltså inte stämmer hehe) och han blev typ sur och svartsjuk...Egentligen tycker jag verkligen inte jag gjort nått fel eftersom han tjatat om att han bara vill att vi ska vara kk:s ha det öppet osv. Men känns ändå dumt att jag ljög om det rätt upp i ansiktet på honom...återstår att se vad som händer med detta, tycker vi har det så bra ihop, verkligen såhär jag velat ha det med någon sedan jag blev singel. Är rädd att få känslor bara...


Annars är det skitmkt i skolan, C-uppsatsen börjar nu och kan väl inte direkt säga att jag är taggad. Har så mycket annat i huvudet att jag har svårt att vara helt fokuserad på skolan. Mitt ex är fortfarande inte över mig (trots att vi inte vart ett par på 13 månader), han skrev senaste i helgen. Kan dock inte säga att jag känner ngt annat än irritation när han skriver nu för tiden. Krammmm

Presentation

Dagboksblogg, tjej, född 1995, bor utanför gbg, studerar till sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards