Direktlänk till inlägg 19 november 2017

Nu har A ångrat sig

Av allt-i-mitt-huvud - 19 november 2017 20:28

I helgen har Alex skrivit till mig och sagt att han ångrar sig och vill börja ses igen, jag har varit ganska avvaktande vilket lett till att han verkligen tofflat, en hyfsat skön känsla hehe. Har varit ute i både fredags och lördags och de har vart så nice att kunna lösa utan dåligt samvete haha, i fredags hånglade jag med tre stycken och den ena följde jag med hem sen. Han var ganska snygg och bra ligg för att vara ett ons på fyllan, dock är han 97a (!!), egentligen är de ju bara två års skillnad men de tar ändå emot. Dettar var alltså när jag var i Lund (där han bor), men han kommer från gbg och ska hem över jul och då vill han träffa mig igen. Han har dock inte hört av sig efter, men de var han som tjatade till sig mitt nummer, ville att jag skulle sova över (vilket jag inte gjorde) och sa att han skulle ringa när han kom hem. Så ringer han tänker jag väl ändå att jag kan träffa honom. Känns som jag verkligen är bra i sängen nu hehe, killarna säger de ofta till mig vilket gör att jag dessutom njuter ännu mer typ...


Men tillbaka till Alex, jag vet verkligen inte vad jag vill....menade de jag skrev i tidigare inlägg och de har typ vart skönt utan honom och skönt att inte "bry sig" om nån. Vi ska snacka över tele imon. Funderar på att säga att jag vill ha det mkt mer lättsamt än sist isf, vill kunna vara med andra. Men kanske kan tänka mig att mysa ngn gång då och då med honom medan jag letar vidare efter mr right haha. För lägger man så mkt tid på varandra som vi gjorde och dessutom bara får vara med varandra så vill man ju att de ska finnas en möjlighet att leda nånstans, vilket jag inte ens tror jag vill att de ska finnas mellan oss. Får väl se vad han säger när vi pratar...men känner att jag måste stå upp för mig själv och inte kan låta han och hans villkor styra mig. 


Har slutat helt med setralin nu och fått tillbaka sån ångest som kan komma helt utan anledning, kan ju bara inbilla mig men känns som det är därför. Så jobbigt, har verkligen vart skönt att slippa det. Ska avvakta ett tag och se sen hur jag ska göra. För övrigt var det väldigt mysigt hos Hanna i Lund, hade gärna stannat längre, kändes som vi hade ännu mer att prata om. Imon ska jag pch Sofia börja på resultatdelen i vår uppsats, känns som de kommer vara riktigt jobbigt och mastigt, ser inte fram emot det...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av allt-i-mitt-huvud - 18 juni 2020 23:56

Nej men va hände med Kim? Jo blev dissad, jag fick känslor men inte han. Skräll va??? Gör skitont, trodde verkligen det var på riktigt denna gången. Vi hade det så bra. Jag fick träffa hans dotter, vi höll handen på stan, han hade en tandborste här o...

Av allt-i-mitt-huvud - 26 mars 2020 14:27

Så mycket han hänt sen sist, har ju tydligen inte skrivit på tio månader. Jag har flyttat, fick lägenhen som jag skrev om så här har jag hunnit bo i snart sju månader. Trivs bra, min egna lilla lägis. Oscar blev ett långdraget kaptiel, fram och tillb...

Av allt-i-mitt-huvud - 28 maj 2019 23:12

Vad är nytt?  Började träffa en kille som heter Oscar i februari, allt var sååå bra. Vi hade superkul ihop, han var gullig och snäll och vi snackade konstant. Sexet var sjukt bra, jag började även sova där vilket var jättemysigt (va längesen jag so...

Av allt-i-mitt-huvud - 22 november 2018 19:58

Gått så längesedan sen sist. Har börjat jobba på riktigt, det är fortfarande så svårt och uppstår nya sitautioner hela. Längtar tills jag kan få känna mig som en ganska van och sjuksköterska och faktiskt känna att jag kan något. Även kärlekslivet är ...

Av allt-i-mitt-huvud - 4 juni 2018 20:49

Eller det kanske inte är riktigt helt sant, för jag känner ångest. I fredags tog jag examen, det var riktigt roligt men blev sviiiinfull verkligen, har massa minneluckor och vet att jag gjort ett flertal saker jag verkligen ångrar. I lördags var det ...

Presentation

Dagboksblogg, tjej, född 1995, bor utanför gbg, studerar till sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards