Alla inlägg under december 2017

Av allt-i-mitt-huvud - 23 december 2017 13:38

Här kommer en liten livsuppdatering ifrån mig. Jag och Alex träffades aldrig igen, vet inte riktigt varför. Vi började skriva igen och prata om att ses men sen blev han kylig igen och då slutade vi höras helt, misstänker lite att han börjat träffa någon annan. Det har även jag gjort, Albin (97an ifrån Lund). Ganska snart efter förra inlägget hörde han av sig och vi började först snapa och sedan prata i telefon på kvällarna. I onsdags träffades vi och fikade, handlade lite julklappar och sedan va hemma hos honom och drack glögg med hans föäldrar, kollade film och hade sex hehe. Det var iaf väldigt mysigt. Han är verkligen så gullig och snäll vilket känns skönt. Men jag känner mig så fuckad när de gäller känslor o sånt, vet inte vad jag vill och är så rädd för att vara för på, ge någon en chans att dissa mig eller börja gilla någon på riktigt och att den personen inte gillar mig tillbaka. Känner mig säker när de gäller att ha sex med någon men osäker när det blir mer än så. Men vi får väl helt enkelt se, han verkar vara en väldigt bra kille iaf.


Tror inte jag har skrivit om vad som hände med piloten (Eddy). Han skrev iaf till mig att han ville ligga med min kompis (Emma) och att han ville att jag skulle winga honom. När jag inte gjorde de blev han verkligen svinsur, kallade mig patetisk, att jag behöve växa upp osv. Blir verkligen äcklad av honom och att jag varit med honom. Tog bort honom överallt efter det. Han trodde verkligen att han själv var gud typ och verkade inte kunna se hur någon, i detta fallet Emma, inte skulle kunna vilja ha honom. Riktigt vidrig människa verkligen.


C-uppsatsen är inlämnad, imon är det jul och i övermorgon juldagen (jag och anna ska till josef och erik i trollis), ska förmodligen träffa Albin nästa vecka och sen kommer nyår. Så har mycket att se framemot, men känner mig så nere. Antagligen för att jag slutat med setralin och är ovant att känna ångest utan anledning. Eller så är det pga av att jag vet vad som väntar efter allt. Då är det bara två månader kvar till vår långa praktik och allt vad den innebär som jag redan är såå nervös inför., knyter sig lite i magen bara jag tänker på den. Sen känns de väl lite jobbigt med Albin med kanske för om jag börjar gilla honom på riktigt så bor han ju liksom i Lund. Hoppas jag kan njuta av jul och nyår nu och släppa de andra....

Presentation

Dagboksblogg, tjej, född 1995, bor utanför gbg, studerar till sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards