Direktlänk till inlägg 2 januari 2018

Inte taggad på nytt år

Av allt-i-mitt-huvud - 2 januari 2018 17:15

Då var det nytt år -2018- och jag är så otaggad. Fast att det kanske inte låter så i alla inlägg så har nog 2017 varit en av de bästa åren hittills och vill inte lämna de bakom mig än. Detta året, med start i Mars, ska vi göra vår slutgiltiga praktik och det är såå mkt som måste falla på plats för att jag ska känna mig som sjuksköterska. Så fast det är två månader kvar börjar jag redan oroa mig inför den. Känns typ som att jag har två månader kvar att leva nu och sen tar livet slut hehe vet att de låter sjukt. 


Har träffat Albin tre gånger till och då sovit över varje gång. Känner verkligen att jag börjar gilla honom, frågade igår vad han tänker om famtiden och då svarade han typ att han inte kände att han ville ha något distansförållande men att han gärna fortsatte snacka, att jag kunde komma till Lund och hälsa på och att vi kunde ses när han var i gbg. Kanske inte var så dåligt svar egentligen men tänkte ändå att vi var påväg nånstans tror jag så känner mig så ledsen nu. Vi ska träffas en gång till innan han åker hem igen och kommer knappt veta hur jag ska bete mig för vet att de kommer kännas så jobbigt när jag åker därifrån och inte veta när och om man ses igen. Kändes dåligt bara när jag åkte däridrån imorse....Dessutom har han inte hört av sig på hela dagen (vilket kanske inte är så länge) men inbillar mig att han tappat intresset lite nu. På ett sätt vill jag bara skita i han, släppa det och gå vidare medan jag på ett sätt vill försöka satsa och visa honom att de kommer gå (om de nu verkligen bara är avståndet som är ett problem). Är så himla rädd att bli sårad bara, hatar detta....villa gråta men kommer inga tårar, vill börja med setralin igen men vet inte om det är en bra ide.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av allt-i-mitt-huvud - 18 juni 2020 23:56

Nej men va hände med Kim? Jo blev dissad, jag fick känslor men inte han. Skräll va??? Gör skitont, trodde verkligen det var på riktigt denna gången. Vi hade det så bra. Jag fick träffa hans dotter, vi höll handen på stan, han hade en tandborste här o...

Av allt-i-mitt-huvud - 26 mars 2020 14:27

Så mycket han hänt sen sist, har ju tydligen inte skrivit på tio månader. Jag har flyttat, fick lägenhen som jag skrev om så här har jag hunnit bo i snart sju månader. Trivs bra, min egna lilla lägis. Oscar blev ett långdraget kaptiel, fram och tillb...

Av allt-i-mitt-huvud - 28 maj 2019 23:12

Vad är nytt?  Började träffa en kille som heter Oscar i februari, allt var sååå bra. Vi hade superkul ihop, han var gullig och snäll och vi snackade konstant. Sexet var sjukt bra, jag började även sova där vilket var jättemysigt (va längesen jag so...

Av allt-i-mitt-huvud - 22 november 2018 19:58

Gått så längesedan sen sist. Har börjat jobba på riktigt, det är fortfarande så svårt och uppstår nya sitautioner hela. Längtar tills jag kan få känna mig som en ganska van och sjuksköterska och faktiskt känna att jag kan något. Även kärlekslivet är ...

Av allt-i-mitt-huvud - 4 juni 2018 20:49

Eller det kanske inte är riktigt helt sant, för jag känner ångest. I fredags tog jag examen, det var riktigt roligt men blev sviiiinfull verkligen, har massa minneluckor och vet att jag gjort ett flertal saker jag verkligen ångrar. I lördags var det ...

Presentation

Dagboksblogg, tjej, född 1995, bor utanför gbg, studerar till sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards