Direktlänk till inlägg 25 januari 2018

Ang helgen i Lund och det som hänt efter

Av allt-i-mitt-huvud - 25 januari 2018 21:02

Förra helgen var jag ju hos Albin i Lund, jag skulle säga att vi hade det ganska bra. Ibland var det stelt och jag slängde ur mig en del grejer som jag ångrar men över lag var det mysigt, kul och mycket bra sex. Tyckte jag iaf. Efter det har han varit annorlunda mot mig. Jag skrev till honom i förrgår och fråga hur allt var, han svarade på natten att han öppnat och glömt av svara...vi skrev lite till under morgonen igår men sen slutade han plötsligt att svara igen och har inte svarat mig sedan dess :)))) var verkligen sjukt ledsen igår, börjar såklart med en gång tänka på varför han ändrat sig emot mig och vad jag gjort för fel. Känns så tråkigt för han är en bra kille och jag hade ju i min dumma hjärna redan börjat tänka på en framtid med honom. Samtidigt som jag är ledsen (känns bättre idag dock, men det kan ju vända igen hehe) så känns det "skönt" att jag bestämt mig för att inte lägga någon mer energi på någon som ändå inte vill ha mig. Dessutom var han inte så gullig som jag trodde, för då slutar man ju inte bara höra av sig till någon utan berättar varför. Undrar verkligen om han aldrig kommer höra av sig igen eller om han kommer höra av sig om typ en vecka som om ingenting hänt. Känner mig ändå rädd för att han verkligen ska säga till mig att han inte vill höras/ses mer, trots att han redan dissat mig nu känns den dissen ännu hårdare. Det hela verkligen i hjärtat...och blir sorgsen över att de alltid skiter sig med killar. Blir inte bättre av att vi läser världens depp-kurs i skolan (palliativ vård), aja nån gång måste det väl vända. Finns nog någon för mig där ute nånstans.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av allt-i-mitt-huvud - 18 juni 2020 23:56

Nej men va hände med Kim? Jo blev dissad, jag fick känslor men inte han. Skräll va??? Gör skitont, trodde verkligen det var på riktigt denna gången. Vi hade det så bra. Jag fick träffa hans dotter, vi höll handen på stan, han hade en tandborste här o...

Av allt-i-mitt-huvud - 26 mars 2020 14:27

Så mycket han hänt sen sist, har ju tydligen inte skrivit på tio månader. Jag har flyttat, fick lägenhen som jag skrev om så här har jag hunnit bo i snart sju månader. Trivs bra, min egna lilla lägis. Oscar blev ett långdraget kaptiel, fram och tillb...

Av allt-i-mitt-huvud - 28 maj 2019 23:12

Vad är nytt?  Började träffa en kille som heter Oscar i februari, allt var sååå bra. Vi hade superkul ihop, han var gullig och snäll och vi snackade konstant. Sexet var sjukt bra, jag började även sova där vilket var jättemysigt (va längesen jag so...

Av allt-i-mitt-huvud - 22 november 2018 19:58

Gått så längesedan sen sist. Har börjat jobba på riktigt, det är fortfarande så svårt och uppstår nya sitautioner hela. Längtar tills jag kan få känna mig som en ganska van och sjuksköterska och faktiskt känna att jag kan något. Även kärlekslivet är ...

Av allt-i-mitt-huvud - 4 juni 2018 20:49

Eller det kanske inte är riktigt helt sant, för jag känner ångest. I fredags tog jag examen, det var riktigt roligt men blev sviiiinfull verkligen, har massa minneluckor och vet att jag gjort ett flertal saker jag verkligen ångrar. I lördags var det ...

Presentation

Dagboksblogg, tjej, född 1995, bor utanför gbg, studerar till sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards