Alla inlägg under februari 2018

Av allt-i-mitt-huvud - 15 februari 2018 21:07

Undrar om jag kommer läsa tillbaka på detta om några år och undra vad fan jag tänkte med haha. Men är snabb i mina ändringar och beslut och väääldigt osäker på mig själv i sjuksköterskesammanhang. Denna veckan har jag och Albin pratat mycket, känts lite som vi "hittat tillbaka", vilket vart väldigt mysigt och jag började såklart med en gång skena iväg i tankarna och planera vår framtid tillsammans haha. Idag hade vi telefonsex och när vi nästan ska lägga på slänger jag ur mig typ "ska vi bara vara med varandra till du kommer hem om en månad så blir det extra kul då?", vilket var för att testa han lite, varpå han svarar liknande "jag tycker det räcker med sista veckan"....trodde han började come around lite med tydligen inte, så nu vet jag faktiskt inte vad jag känner. Trött på velandet och första gången jag känner mig arg på honom, kunde han inte ens ge mig en månad??? Fuck han


Varit på några intervjuer som sjuksköterska denna veckan, känner overkligt och känner mig inte alls redo. Känns som jag inte kan nåågot. Den här sista praktiken måste verkligen bli bra och lärorik, plz God

Av allt-i-mitt-huvud - 12 februari 2018 17:54

I torsdags åkte jag till Kalrstad o hälsade på Ebba vilket resulterade i att vi gick ut på studentpubben där. Jag träffade en kille som hette Emil (kommer egentligen ifrån trollis så vi känner väldigt många samma personer), vi hade väldigt roligt ihop och det slutade med att jag följde med honom hem. Det var en rolig grej, förutom nu i efterhand. Jag va såå otroligt ofräsch, hade inte rakat muttis på över tre veckor, hade urslitna trosor, inte duschat på två dygn och värsta av allt..inte tagit bort de svarta hårstråna från bröstvårtan jag brukar få. Nu i efterhand har jag verkligen sån ångest över detta, tänk om han verkligen märkte att jag var ofräsch, tänk om han märkte hårtstråna....Extra ångest just över att vi vet så många samma ifall han berättar för någon. Mår verkligen dåligt över detta, vill typ ligga med han igen för att visa att jag brukar vara mkt fräschare.


För övrigt tycker jag de va en rolig grej och blev verkligen påmind om hur kul jag tycker uppmärksamhet och singellivet är. Inte redo att ge upp asså! Läget mellan Albin o mig är fortfande oklart. I torsdags skrev han massa gulliga grejer, bl.a att han tycker jag är såå dröm och att det va såå trevligt när jag hälsa på sist. Så va väl lite oskönt av mig att ligga med någon annan den kvällen, men innan dess hade han inte skrivit på en vecka och jag hade bestämt mig för o skita i han. Han ska ringa mig idag, funderar på att säga att jag inte pallar om han velar. Känner mig ändå stark nu och pepp på att leva som yolo singel igen. För övrigt en månad kvar till praktiken idag på dagen (fick sjukhuset här jag bor wihoo), PANIIIIK

A

Av allt-i-mitt-huvud - 7 februari 2018 13:02

Varför hör han inte av sig? Varför började jag gilla honom så mycket? Varför är han så fin? Varför kan jag inte bara släppa honom? Orkar inte känna såhär

Presentation

Dagboksblogg, tjej, född 1995, bor utanför gbg, studerar till sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards