Alla inlägg under mars 2018

Av allt-i-mitt-huvud - 8 mars 2018 20:09

Uppdatering lovelife: Förrförra helgen träffa jag en kille ute (Oscar), vi började skriva och har sen dess hörts varje dag. I fredagas var jag där och vi hade sex, en lite ej så rolig parantes var att det blev bloooodbad. Antagligen till följd av mina mellanblödningar, skämdes så mkt verkligen men han va väldigt gullig kring de så har ingen ångest. Imon ska jag träffa honom igen, typ bada jaccuzzi och dricka lite med han och hans kompisar, o efter det sova där.

Problemet är ju då att man också har Albin. Vi hade inte hörst på en vecka innan idag så vi hade ingen kontakt med honom när jag bestämde ang morgondagen med Oscar. Idag skrev Albin och var väldigt gullig, han skrev typ att de va alldeles för längesedan vi prata, då svarade jag ngt liknande "du får du väl skriva oftare ;)" varpå han svara att han kände att det alltid var han som hör av sig och att han kände sig lite på. Sen skrev han massa om att han ville träffa mig när han kom hem nästa helg, att vi kunde gå ut o ta el öl eller liknande och att han sakna mina kramar typ....Asså egentligen gör jag ju inget fel för Albin har ju sagt att vi ska vara med andra och Oscar har jag hittills träffat två gånger så inte direkt så att man blir exklusiva än. Men känner mig ändå lite dum , har ngn slags ångest över situationen inom mig. Men vill ju samtidigt inte "dissa" någon, varför ha en när man kan ha två liksom hehe. Fan, vilket jobbigt sits detta känns som...


Uppdatering livssituation: På måndag!!!! börjar praktiken, än så länge har jag väl ingen panik pga andra grejer att tänka på men detta är så sjukt. Känner mig inte redo, kan inte riktigt se framför mig hur det kommer gå, känns som jag inte kan något. Inte fått svar från någan handledare heller...omg känner mig så otrygg när jag tänker på detta 

Presentation

Dagboksblogg, tjej, född 1995, bor utanför gbg, studerar till sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards