Alla inlägg under augusti 2017

Av allt-i-mitt-huvud - 28 augusti 2017 21:57

1,5 månad sedan jag skrev sist, så mycket har hänt....de känslorna som upp för mitt ex försvann lika snabbt som de kom upp och nu känner jag mest frustration över att han fortfarande hör av sig och vill ha kontakt när jag förklarat att det inte går just nu. Jag kan inte vara vän med honom när han vill ha tillbaka mig. För övrigt var sommaren riktigt bra, Prag med A (J blev sjuk och kunde inte följa med) var såå kul och mysigt, blev lite småkär i en norsk kille. Har lagt ner så sjukt mycket tankeenergi på honom innan jag kände mig såpass dissad att de kändes som jag var tvungen att ge upp, men känns fortfarande lite jobbigt. Kände något speciellt för honom. Förstår inte heller vad som hände från att han skrev att jag kunde komma till honom Oslo när som helst, att han skulle fixa hotell och allmänt bara snapade massa med mig till de att han helt sluta och bara inte var intresserad längre. Aja, vidare till nästa sak, därefter var vi på Kreta med familjen. Hade en skön vecka som tyvärr gick alldeles för fort och ångrar nu i efterhand att jag la ner så mycket tid på att tänka på norsken haha.


Men har ändå haft en såå bra sommaren, haft ett jobb som jag för första gången känt mig bra på, (mestadels) känt mig över mitt ex, träffat nya vänner och bara umgåts massa med folk, haft så många bra dagar och kvällar. De kändes tufft att dra igen skolan igen idag, är liksom inte klar med sommaren. En sista liten grej jag ville få med är att efter att jag blivit dissad av norsken har självförtroendet dippat lite. Träffade en kille förra helgen som jag följde med hem. Tyckte han var sjukt snygg men han hade sån hybris och kände mig typ ful/dålig efter att ha varit med honom, han snackade om hur många tjejer han dissat osv. Men nånstans blir det att jag vill ha han också (eller träffa igen alltså), man vill ju ha det man inte kan få. Blir så trött på mig själv, och är så trött på mitt dåliga självförtroende. Varför dras till folk som dissar en eller behandlar en "dåligt? Vad är fel på mig? Önskar så att jag kunde känna mig värdefull...



Presentation

Dagboksblogg, tjej, född 1995, bor utanför gbg, studerar till sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards