Alla inlägg den 13 juni 2017

Av allt-i-mitt-huvud - 13 juni 2017 16:55

Hej,

Egentligen är detta är bra tid i livet, fint väder, fina vänner, bra jobb, två resor att se framemot (Prag med tjejerna 19-22 juli och Kreta med familjen 23-30 juli) och de ifrån tidigare inlägg verkar helt löst.

Jag har haft en riktigt bra dag, började med en utbildning 8-10 imorse och därefter han vi flera bara chillat i solen, spelat kubb, haft picknik osv.


Men jag skriver ju aldrig här när allt är helt bra, så vad är det som hänt? Jag tar det ifrån början, i lördags var vi ute några stycken, jag blev riktiiiiigt full. Vi gick till excet och kände oss lite som milfar som vi uttryckte det då hahah. Jag och E började strula med samma killar, de hela slutade med att vi båda följde med samma kille hem och hade sex med honom (turades om i olika rum :p). Han ville att vi skulle vara alla tre och kommer ihåg att jag inte ens brydde mig haha, men E ville inte så att vi hade inte det vilket kanske var bra såhär i efterhand. Efter detta började vi båda snapa med honom. Jag kände mig ändå attraherad av honom och va längesedan jag gjorde det av någon och eftersom jag var så full då så kände jag att vi nog hade kunnat ha bättre sex ihop så var lite intresserad. Får reda på att E åkte hem till honom igårkväll och låg med honom igen. När jag frågar idag om det hade varit okej om jag också gjorde det en gång så svarar hon "tror verkligen inte att det är en bra ide att vi ligger med samma kille under samma tidsperiod", hon berättar också om hur rolig kille han var och att han var grym i sängen. Känner lite ursäkta????? vad gav dig då rätten att göra det men inte jag??? I så fall skulle vi väl båda hållt oss ifrån det, nu tänker hon dessutom fortsätta träffa honom och jag har typ blivit förbjuden att göra det. Förstår såklart vad hon menar men känner att vi skulle pratat om det innan isf. Hatar att jag är så konflikträdd och inte kan säga ifrån för blev egentligen fett sur över detta. Hoppas min ilska släpper och att jag snart hittar någon ny go kille till moi. Problemet är ju att jag typ alltid blir lite "hang-over" på killar jag legat med och har lite svårt att släppa dom, vill att vi ska få till de ännu bättre typ och att de ska fortsätta vilja ha mig. Just nu är jag verkligen inne i det gällande honom, plus att jag känner mig väldigt sugen på honom. Så känner verkligen ilskan stiga när jag tänker på situationen... 

Presentation

Dagboksblogg, tjej, född 1995, bor utanför gbg, studerar till sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards