Alla inlägg den 17 januari 2018

Av allt-i-mitt-huvud - 17 januari 2018 18:59

På fredag ska jag ner till Albin och vara hos honom från 14 på fre till 11 på sön ungefär...känns kul och spännande. Igår sa han dock i telen att han ville vara ärlig med att han inte ville ha distansförhållande vilket jag ändå blev lite bessviken över, innan har de ju mer vart lite oklart. Men sen skrev han dock på källen typ "vem vet i framtiden? Menar inte att det aldrig kan bli något men just nu" så då fick man ju lite förhoppningar igen. Ska höra nu i helgen hur han tänker om att vara med andra och lägga fram det som om jag tror att han vill kunna det så får vi se hur han reagerar då. Ska försöka snärja honom lite när jag är där nere hehe. På ett sätt känns det lite lungt att ha det såhär också, hade nog blivit lite stressad av det va liksom "mot förhållande". Blir lite triggad av att någon inte vill ha mig, dels blir de en sport och dels tar man själv ett känslomässigt kliv bakåt vilket är bra i detta fallet. Blev att jag slutade med setralin igen efter bara en vecka pga av att sexlusten blir så fuckad och vill verkligen att allt ska bli bra när jag är där nere. Så jag hoppas på det bästa nu...

Presentation

Dagboksblogg, tjej, född 1995, bor utanför gbg, studerar till sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards