Alla inlägg den 18 april 2018

Av allt-i-mitt-huvud - 18 april 2018 18:12

Jag hoppas innerligt att nästa inlägg kan döpas till "äntligen vänder det". Mitt liv är fortfarande kaos. Känner att jag inte presterar på praktiken, visst lär jag mig grejer men inte i det tempot jag behöver. Efter imorgon har jag jag bara tre veckor kvar att göra, vilket skrämer mig otroligt myket. Jag kan inte vara "klar" om tre veckor. På fredag har jag skriftlig slutexamen och på måndag den praktiska. Inget har gett mig så mycket prestationsångest som den praktiska, får verkligen bokstavligt talat panik och flyktkänsla bara jag tänker på det. Känner att jag inte har kontroll över min livssituation. Förstår verkligen inte hur jag ska kunna klara allt detta. Försöker tänka "vad är det värsta som kan hända?" och fokusera på att en rolig sommar är nära men just nu är det så svårt.


Läget med Albin känns bättre, är fortfarande lite ledsen från och till. Men så skönt att slippa ovissheten också. Nu är jag mest besviken över att jag förlorat ett så bra ligg, tänk om jag aldrig har lika bra sex med någon igen. Fantiserar mycket om honom, men mer på hur jag hade velat "sätta dit" honom, få han att inse vilket misstag han gjorde som lät mig gå så enkelt typ haha. Pratar lite med en kille på tinder som jag kanske ska träffa. Men lite svårt att få ihop just nu och har inga större förhoppningar, han är antagligen en fuckboy like the rest :)))

Presentation

Dagboksblogg, tjej, född 1995, bor utanför gbg, studerar till sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards