Alla inlägg den 26 januari 2014

Av allt-i-mitt-huvud - 26 januari 2014 22:01

Mår äntligen lite bättre igen!! Sedan en vecka tillbaka har jag fått mindre ångest osv. Jag och mina kompisar har bokat en resa i sommar och min pojkvän ska med. Kanske borde kännas sådär eftersom mina känslor gått upp och ner lite det senaste och resan inte är avbokningsbar men känns faktiskt skönt, behöver inte fundera så mycket då. Speciellt eftersom de är en riktigt festarresa vi ska på tror jag det känns skönt att ha med honom, då kan man kombinera det med fest och mys istället. Tror verkligen bara allt hade blivit värre annars ifall det vart fest rätt igenom och han inte vart med. Dessutom är det en annan tjej som ska med som också tar med sin pojkvän. Tror kanske inte det är över vad jag känner för honom jag haft ångest över utan mer att det någon gång kommer ta slut så varför inte lika gärna nu? Men jag vill ju vara med honom just nu, kommer säkert komma en tid då jag känner att det inte längre fungerar. Och även om det kommer vara jobbigt kommer det antagligen kännas rätt att göra slut, vilket det inte känns nu!


Har börjat söka lite jobb nu med. Kan inte se mig själv jobba riktigt men hade ju vart så skönt med lite extra pengar (är totalt pank efter bokning av resan) och inte behöva ha panik när man väl tar studenten. Så jag hoppas på det bästa. Har dessutom lite andra saker att se fram emot, så skönt! Det enda man vill i livet är ju trots allt att vara lycklig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Dagboksblogg, tjej, född 1995, bor utanför gbg, studerar till sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards