Direktlänk till inlägg 11 juli 2017

Tillbaka på ruta ett

Av allt-i-mitt-huvud - 11 juli 2017 17:02

Träffade ju mitt ex idag, det känns förjävligt. För det första var det som jag trodde då han fortfarande hoppas att de ska kunna bli vi igen, han såg så ledsen ut när jag sa att det nog inte kommer att hända. Han hade fixat sig så fint för min skull, lilla pärlan <3. Han berättade hur mycket han ångrar att han prioriterade som han gjorde och att han inte öppnade upp sig om all skit som hänt honom och bara var ärlig, för det var ju det jag ville. Han sa att han ändrats nu och börjat öppna sig för folk, sa att han alltid varit så rädd att jag och kompisarna skulle lämna honom om vi visste sanningen och att de var därför han inte gjort de tidigare. Men han berättade lite av det, att pappan slagit både honom och mamman och att de gått så långt att de till och med funderat på att byta efternamn. De har fått flytta till en annan stadsdel och mamman har fått byta jobb. Han har ockå slutat betala för sin bror. Han hade kommit till så många bra insikter, men tyvärr räcker de inte längre för mig. Det gör så ont att såra honom på det sättet, men man kan ju inte vara med någon man inte är kär i. Han frågade om jag trodde de fortfarande skulle vart vi om han prioriterat mig framför sin bror och vart ärlig om allt, jag tror det, var tvungen att säga ja. Men antagligen hade de inte varit rätt för de....Känns som man är tillbaka på ruta ett idag, känns lika hemskt som när vi gjorde slut. Men nu vet jag iaf att jag kommer överleva. Jag hoppas bara att allt går bra för honom, att han får styrka och livsglädje, plzzz God. Tänk vad leden han skulle blivit om han visste att jag legat med sex personer efter honom. Känner mig som en hemsk person som sviker och väljer bort den finaste människan jag nånsin träffat </3 vill bara rädda honom.

 
 
Autismmamma.bloggplatsen.se

Autismmamma.bloggplatsen.se

11 juli 2017 21:29

Slumpen tog mig hit! Du ar en fin blogg! Du får gärna tittar in till mig och sätta en tass om du vill detta. Välkommen!

http://autismmamma.bloggplatspen.se

 
Autismmamma.bloggplatsen.se

Autismmamma.bloggplatsen.se

12 juli 2017 03:31

Ni tror att jag låtssa och över driva? Att jag gör mig till för att får allt att verka värre än det är?
Jag är en mamma, fru som berättar om min vardag:
Har min sysselsättning på kommuns psyktrin och är ofta ledig på helgerna och vissa vardagar. Har hel sjukersättning, gift, två tonåriga barn varav den yngsta har Autismspektrumpstörning. Liksom jag.

Har asberger, autism, autismspektrumstörning.

Gör som jag visa att du tycker att alla ska ha samma rättigheter och möjligheter oavsett psykiska olikheter.
Jag har diagnoser: Asperger, Autism, Autismsprktrumstörnig m.m
Snälla ni kom in och läs min blogg om mitt liv vetja!
Att vara annorlunda liv med diagnoser är inte så lätt som ni tror!

Dela och sprid min blogg vidare!

Det skulle betydar mycker för mig om ni gjorde detta för min skull!

Tack i för hand!

Min blogg adress är: http://autismmamma.bloggplatsen.se

Min E-mail adress är: happy0@home.se


Jag bloggar för att jag vill öka kunskapen och förståelsen om Psykisk Ohälsa i samhället. Om du bloggar helt eller delvis om Psykisk Ohälsa, följ mig så följer jag tillbaks! Jag har: Autismspektrumtillstånd, Autism, kronisk depression. För samarbete kontakta mig på: / happy0@home.se
Jag och vill skriva lite om mina tankar i den stora världen och och leva ett annorlunda liv och vara annorlunda!
Hoppas på många läsare som vill följs och följa mig i både vått och torrt! Hoppas att ni dela och sprida min blogg vidare m.m
I både glädje och sorg, jag är en lipsill för det minsta lilla egentligen så får vi ser hur det går att blogga här. Har haft ett hård liv!



http://autismmamma.bloggplatsen.se

http://autismmamma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av allt-i-mitt-huvud - 18 juni 2020 23:56

Nej men va hände med Kim? Jo blev dissad, jag fick känslor men inte han. Skräll va??? Gör skitont, trodde verkligen det var på riktigt denna gången. Vi hade det så bra. Jag fick träffa hans dotter, vi höll handen på stan, han hade en tandborste här o...

Av allt-i-mitt-huvud - 26 mars 2020 14:27

Så mycket han hänt sen sist, har ju tydligen inte skrivit på tio månader. Jag har flyttat, fick lägenhen som jag skrev om så här har jag hunnit bo i snart sju månader. Trivs bra, min egna lilla lägis. Oscar blev ett långdraget kaptiel, fram och tillb...

Av allt-i-mitt-huvud - 28 maj 2019 23:12

Vad är nytt?  Började träffa en kille som heter Oscar i februari, allt var sååå bra. Vi hade superkul ihop, han var gullig och snäll och vi snackade konstant. Sexet var sjukt bra, jag började även sova där vilket var jättemysigt (va längesen jag so...

Av allt-i-mitt-huvud - 22 november 2018 19:58

Gått så längesedan sen sist. Har börjat jobba på riktigt, det är fortfarande så svårt och uppstår nya sitautioner hela. Längtar tills jag kan få känna mig som en ganska van och sjuksköterska och faktiskt känna att jag kan något. Även kärlekslivet är ...

Av allt-i-mitt-huvud - 4 juni 2018 20:49

Eller det kanske inte är riktigt helt sant, för jag känner ångest. I fredags tog jag examen, det var riktigt roligt men blev sviiiinfull verkligen, har massa minneluckor och vet att jag gjort ett flertal saker jag verkligen ångrar. I lördags var det ...

Presentation

Dagboksblogg, tjej, född 1995, bor utanför gbg, studerar till sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards