Alla inlägg den 16 januari 2017

Av allt-i-mitt-huvud - 16 januari 2017 18:01

Idag har varit en riktigt dålig dag. Varit ledsen, tänkte mycket på "oss". Gått iväg flera gånger och gråtit och har inte alls kunnat koncentrera mig, livet känns så hopplöst just nu. Ser inte meningen med nått. Samtidigt ska jag påbörja min T4 praktik imorgon vilket jag är riktigt nervös inför. Känner mig efterbliven, som jag inte kommer ihåg något och kommer göra allt fel. Vi har jobbat med det när jag varit hos kuratorn, att jag skulle skjuta upp min oro och inte låta den ta över mitt liv så lång tid innan. Det har funkat bra, inte alls oroat mig så långt innan iförväg som jag gjorde inför min T2 praktik, men nu är det en dag kvar och oron går inte längre att skjuta upp. Vi har också jobbat med att det är okej att misslyckas, den delen har vi inte kommit riktigt lika långt med. Kräver inte att praktiken ska bli perfekt för att jag ska känna mig nöjd, men vill känna att jag lär mig, att jag inte gör bort mig och självklart att jag blir godkänd. Min familj ska iväg och åka skidor med ett stort gäng v.7 och känns så orättvist att jag antagligen inte kan följa med pga av att jag har praktik och inte får ihop tillräckligt med timmar annars. Känner att jag egentligen behöver komma iväg och få tänka på något annat. Få slappna av lite och bara vara. Är rädd för att vara ensam dessutom, tidigare praktik när min familj vart bort bodde x hos mig. Är i ett dark place just nu, hoppas jag får en bra praktik och att livet vänder strax. 

Presentation

Dagboksblogg, tjej, född 1995, bor utanför gbg, studerar till sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards